Toekomst

De maatschappij is continu aan verandering onderhevig. Ook wij passen ons onderwijs voortdurend aan. Elke vier jaar maken we een meerjarenplanning. Hierbij houden we rekening met de mening van ouders (tevredenheidonderzoek), gesprekken in het team, de ouderraad, medezeggenschapsraad en schoolraad, onderzoek door de onderwijsinspectie en afspraken met het college van bestuur.

Schoolplan
Het schoolplan geeft richting aan de vormgeving van integraal schoolkwaliteitsbeleid en we leggen hiermee verantwoording af aan ouders en inspectie. Zie ons schoolplan voor 2023-2027:

Jaarplan
Vanuit de beleidsvoornemens uit het schoolplan worden elk schooljaar jaarplannen  opgesteld, uitgevoerd en geëvalueerd. Op basis van deze evaluatie, de algemene beleidsvoornemens en de ontwikkelingen binnen de kwaliteitszorg, wordt een nieuw jaarplan opgesteld, zodat het realistisch, werkbaar en actueel blijft. Zie ons jaarplan voor 2024-2025:

Thema 'Baby's' kleuters, voorjaar 2019